ماگ حرارتی No Further a Mystery

Wiki Article

اکثر حیوانات نسبت به تغییرات دمایی حساس هستند زیرا حیات آن ها به تغییرات دما وابسته است. اما فقط جانوران نیستند که توانایی تشخیث تغییر دما را دارند. موادی نیز در جهان اطراف ما وجود دارد که نسبت به گرما و سرما واکنش نشان می دهند. دقیقاً مانند فلزات و مواد حساس به دما که از ان در دماسنج ها استفاده می شود و دچار انبساط می شوند، موادی نیز وجود دارند که در اثر تغییر دما، تغییر رنگ می دهند و این مواد راز تغییر رنگ انگشتر های جادویی، دماسنج های نواری (که برای تشخیص تب روی پیشانی قرار داده می شوند) و ماگ های حرارتی و … را در خود نهفته دارند.

اگر قصد خرید ماگ را دارید، ما به شما فروشگاه اینترنتی تکدو را معرفی می کنیم، شما با فروشگاه اینترنتی تکدو خریدی مطمئن،جذاب و مقرون به صرفه خواهید داشت.

در ظاهر شبیه به ماگهای سرامیکی هستند ولی جداره ی نازک تر و لبه های ظریف تری دارند و معمولا دارای رنگ استخوانی و طرح و نقش های ریزی هستند و برای سرو قهوه و چای برای مهمان کاملا مناسب هستند.

دکوراسیون فروشگاه عسل و ویترین مغازه عسل فروشی [عکس و ایده]

مرتب‌سازی بر اساس : picked='chosen' پیشفرض پربازدیدترین محبوب‌ترین جدیدترین ارزان‌ترین گران‌ترین در دسترس

عکس شما در یک طرف لیوان چاپ می گردد. چنانچه تمایل دارید که عکس شما در دو طرف لیوان چاپ گردد. لطفا گزینه دو طرف چاپ را فعال نمایید

این لایه بیرونی تماما به رنگ مشکی است و ویژگی خاص آن واکنش گرا بودن در برابر حرارت است.

در حالت کلی سطح روی لیوان سفید می باشد از این رو محدودیتی برای طرح های دارای رنگ سفید ایجاد نمی گردد. شما می توانید هر طرح و عکسی را برای چاپ انتخاب نمایید و طی مراحل چاپ روی لیوان و آماده سازی با قیمت مناسب دریافت نمایید.

.. تخفیف های ویژه ای را برگزار میکنیم سعی ما بر این که محصولاتی را به دست مشتری برسانیم که نهایت رضایت را داشته باشد در فروشگاه اینترنتی تکدو ما انواع ماگ حرارتی را همراه با آنباکس محصول قرار داده ایم تا مشتری انتخابی دقیق داشته باشد برای خرید ماگ تنها کافی است وارد دسته بندی مربوطه شوید و ماگ مورد نظر خود را در کمترین زمان در تکدو خریداری کنید با نگاهی به شاخه های ادکلن و اسپری نیز میتوانید یک حس خاص ??????? ????? را تجربه کنید و تنها با چند کلیک محصول سفارشی خود را به‌صورت کادوئی و یا به آدرس خاص و یا با تبریک سالروز های خاص به آشنایان و اطرافیان تبریک بگویید. تکدو این کار را برای شما راحت نموده است و تنها کافی است که در قسمت سفارش خود نوع آن را ذکر کنید.

یکی از مزایای مهم و منحصر به فرد ماگ های حرارتی این است که قابلیت سوپرایز کردن و غافلگیر کردن دیگران را دارند. زیرا که افراد از رنگ و تصویر اصلی روی ماگ اطلاعی ندارند و آن را تنها یک ماگ ساده مشکی رنگ مشاهده خواهند کرد.

- صفحه اصلی - کسب درآمد - وبلاگ - سفارش طرح دلخواه - دانلود اپلیکیشن انگاره در شبکه های اجتماعی

ماگ دمنوش مخصوص دم کردن نوشیدنی های داغ مانند قهوه، چای و دمنوش های گیاهی است.

وضعیت: ناموجود گزارش بروزشده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ مشاهده پیشنهاد بروزشده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۳

چرا که این وسیله بدون نیاز به دستگاه جانبی و یا برق می تواند خاصیت خود را به صورت خیره کننده ای تغییر دهد.

Report this wiki page